הסכמי ממון עם עורך דין לענייני משפחה

הסכמי ממון עם עורך דין לענייני משפחה

הסכם ממון


בין אם אתם שוקלים להיכנס למערכת יחסים חדשה ובין אם אתם פרודים במשך תקופה ארוכה, ייתכן שתרוויחו מהסכם ממון עם עורך דין לענייני משפחה. הסכמים אלו מספקים הגנה לנכסים ויכולים למנוע את העלות הרגשית והכספית של הפרידה.

הסכם פיננסי מחייב (BFA) הוא הסכם המסדיר את חלוקת האינטרסים הרכושיים בתום נישואין או מערכת יחסים דה פקטו. תעודת BFA יכולה לכסות נושאים כמו מזונות בן זוג ומזונות ילדים בוגרים. BFA גם קובע תוכנית פיננסית למקרה של התמוטטות מערכת היחסים.

BFA כפוף לחוק דיני משפחה 1975 (Cth). הצדדים ל-BFA נדרשים לקבל ייעוץ משפטי עצמאי מעורכת דין גירושין מוסמך. יש לספק ייעוץ משפטי זה לפני חתימת ההסכם. עליו לכלול מידע על זכויותיו וחובותיו של הלקוח לפי חוק דיני המשפחה.

חשוב שעורך דין ייעץ לך לגבי ההסכם הפיננסי. עורך הדין יצטרך לקבוע את מצבך הפיננסי, להסביר את זכויותיך על פי חוק דיני המשפחה ולהציע לך ייעוץ משפטי עצמאי לגבי ה-BFA המוצע. כמו כן, על עורך הדין לספק לך תעודת ייעוץ משפטי עצמאי. אישור זה מאשר כי עצת עורך הדין נכונה וכי ההסכם אינו מבוטל.

אתה יכול להתקשר בהסכם ממון לפני, במהלך או אחרי מערכת היחסים שלך בפועל. ההסכם יכול לעסוק בחלוקת העיזבון שלכם, אחזקה של בני הזוג, ירושות וחובות.

צוואות וירושות


יצירת צוואה היא אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות עבור המשפחה שלך. זה יעזור לך להימנע מהטרדות מיותרות עבור היורשים שלך ויספק לך שקט נפשי. זה גם הביטוח הטוב ביותר נגד רצונותיך שיאתגרו לאחר שתעבור.

בארצות הברית, ישנם חוקים רבים הנוגעים לירושות. חלק מהכללים הללו מורכבים ועשויים לחייב אותך להתייעץ עם עורך דין. חוץ מזה, כללי הירושה הם ספציפיים למדינה בה אתה חי. אם יש לך ילדים קטינים, עליך למנות אפוטרופוס שיטפל בהם.

בצוואה תוכלו להפנות את נכסיכם לארגון צדקה לבחירתכם או לארגון. בנוסף, ניתן גם למנות מנהל עיזבון שיפקח על ניהול העיזבון. אתה יכול גם להקים נאמנות שתגן על הנכסים שלך במקרה של גירושין.

ניתן לכלול גם "זכות בחירה של בן זוג" לקבלת אחוז מסוים מהירושה של בן הזוג. סכום חלקכם של בן הזוג מבוסס על משך נישואיכם. אם תשאיר את בן הזוג שלך פחות מחלק בן הזוג, אתה עלול למצוא את עצמך מסתבך בבית המשפט.

אולי תופתעו לגלות שהסוג הנפוץ ביותר של צוואה הוא צוואה. צוואה נכתבת בנוכחות שני עדים או יותר.

שמאות מקרקעין Previous post שמאות מקרקעין: מה שאתה צריך לדעת
Next post מה אתה צריך לדעת על בתי סוהר לנוער?