מה אתה צריך לדעת על בתי סוהר לנוער?

מה אתה צריך לדעת על בתי סוהר לנוער?

בין אם אתם שוקלים לקבל עורך דין פלילי או שאתם כבר בתהליך של שכירת עורך דין, יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת על בתי סוהר לנוער. בית מעצר לנוער, הנקרא גם מעצר צעירים או מעצר נוער, הוא מוסד המאכלס צעירים עד גיל מבוגר.

למה צריך עורך דין פלילי?


עורך דין פלילי בפינה שלך יכול להיות מציל חיים. הוא או היא יכולים להציל אותך ממאסר, לעזור לך להימנע מכלא ולנהל משא ומתן על עסקאות טיעון טובות יותר. הם יכולים גם להסביר לך מערכת משפטית מסובכת.

עורך דין פלילי טוב יוכל לייעץ לך על קווי החקירה הנכונים לשאול עדים. הם יכולים גם לוודא שהזכויות המשפטיות שלך מוגנות. הוא או היא יוכלו לאסוף ראיות חשובות להגנתך. עורך דין פלילי מנוסה יבטיח לכם את העונש הטוב ביותר שניתן.

אם אתה מואשם בפשע, אתה עומד בפני עונש חמור. שכירת עורך דין טוב יכולה לעזור לך לשמור על הרישיון שלך, להימנע ממאסר ולשמור על עבודתך. אתה עשוי אפילו לקבל עונש מופחת אם תוכל לספק לתובע ראיות חיוניות.

עורך דין מיומן יכול גם לספק תמיכה רגשית. זה מועיל במיוחד אם אתה מתמודד עם משבר. הוא או היא יכולים לוודא שהכנת בקשת ערבות. אם נדחתה בערבות, לא תוכל לדון בבקשה מחדש באותו בית משפט.

הסיבה החשובה ביותר לשכור עורך דין פלילי היא להרחיק אותך מהכלא. אנשים רבים חושבים שהם יכולים להילחם בעצמם, אבל המציאות היא שאתה בנחיתות עצומה.

מהם בתי משפט לנוער?


מבחינה היסטורית, בתי משפט לנוער עסקו בתיקים שבהם מעורבים נאשמים קטינים שהואשמו בפשעים. הם גם טיפלו במקרים של משמורת ילדים וביקורי ילדים. לעתים קרובות, הליכים אלה סגורים לציבור.

האו"ם ניסח קווים מנחים למשפט נוער, המציעים שבני נוער צריכים לקבל עונשים פחות קשים ממבוגרים. הם גם הציעו סיוע למדינות המתקרבות למודל של צדק משקם. עם זאת, עדיין קיימים חוקי מדינה שמענישים ילדים בעונשים קשים.

בית משפט לנוער מתחיל בדרך כלל במעצר קטין על ידי קצין אכיפת החוק. לאחר מכן, הקצין מגיש דו"ח לפרקליט המחוז (ד"א). אם התביעה תחליט להעמיד את התיק לדין, התביעה תצטרך להוכיח את ההאשמות נגד הקטין מעבר לכל ספק סביר.

לאחר מכן רשאית התובעת לבקש מהקטין להישאר באולם לנוער עד שיתקיים דיון במעצר. בדיון במעצר יקבע השופט האם יש להחזיק את הקטין באולם נוער או לשחררו להורים בתנאים מחמירים.

במהלך הדיון במעצר ניתנת לבני הנוער אפשרות לזמן עדים ולחקור אותם בחקירה נגדית. אם התובעת תמשיך להחזיק בבני הנוער, בית המשפט יקבע ערבות.

לאחר דיון דיספוזיציה יקבע בית המשפט את העונש לבני הנוער. בני הנוער זכאים לתכנות חינוכיות וטיפוליות בהיותם באולם לנוער. כמו כן, בית המשפט יעשה מאמץ למצוא בית אומנה לבני הנוער.

לפרטים נוספים : עבריינות נוער_לימור עציוני

Previous post הסכמי ממון עם עורך דין לענייני משפחה
Immigration to Israel Next post Unlocking the Secrets to Success: How an Immigration Law Firm Can Help You